Wat anders, hogere trainings frequentie. Vind het ook wel leuk om wat extra kracht te winnen. Maar nog niks is zeker, nog ff kijken met Gip. Zie het wel zitten in principe.
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
SL houd ik niet uit, te eentonig, en mij iets teveel op kracht gericht. Uiteraard zul je erop gainen, maar als je de trainingen geen ruk aan vind, dan word het niks. Misschien later als ik een squatrack heb idd nog is. Maar dan zou ik voor reg park gaan die inferno postte
Comment
-
Ga ik ook gaan proberen over een tijdje met name door de aanvullende oefeningen. Eerst sl een tijdje doen en kijken hoe dit gaat. Ik zou zelf voor een ub/lb split gaan met andere oefeningen dan maar push/pull kan ook. Het is maar net wat je zelf prettiger vind.
Comment
-
-
Wiew, getraind met een maatje, hij voor de eerste keer, heb hem wat rond geleid door de gym. Wel min of meer m`n eigen schema om dat niet te verkloten. En ging best easy, zelfde gewichten als normaal maar nu kortere rust, meer volume, alles. Sommigen dingen zelfs iets hoger, hopelijk gaat het volgende week weer zo lekkah.
Chest press machine:
8x52kg
8x52kg
7x59kg
Flat dumbell press gewicht per kant
8x18kg
8x20kg
9x20kg
8x20kg
Incline barbell benchpress
4x8x35kg
8 negatieven. Mehh helemaal dood XD
Cable crossover gewichten per kant
10x7.9kg
7x10.2kg mehh
10x7.9kg
Low pulley cable crossover gewichten per kant
8x5.2kg
7x7.9kg
6x7.9kg
Seated dumbell shoulder press gewichten per kant (barbell was bezet)
9x16kg
8x16kg
8x14kg
Dumbell upright row gewicht per kant (hij kon geen side raises, dat was niks)
2x10x10kg
10x12kg
Rear delt machine
3x8x45kgcardio, 20 minuutjes op 6km/h soms ff naar 9
Comment
-
Nogal ja. Want hij wilde ook ff de rest zien, dus er zijn nog leg presses achteraan gekomen, 3x10x80kg (hij doet crossen/sprinten dus hij heb wel oké poten). Maar morgen krijgt die ze armen niet meer omhoog. Hij trainde uiteraard wel lichter, maar heb hem ook alles laten doen. Als iemand mee wilt trainen heb ik wel graag dat diegene ze best doet, en niet bij ieder pijntje stopt :P Word je hard van. Wel goed op ze techniek gelet, en hem eig alleen de incline bench zwaar laten doen. Moet niks verrekken ofc.
Comment
-
Dat doe ik ook met mijn vriendin. Die traint 2x per week met mij mee en sommige mensen denken dat ik boos op haar ben in de sportschool maar ik wil gewoon dat ze alles geeft en niet stopt als het zwaar of moeilijk wordt (zoals 90% in de sportschool)BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ja, maar het ergste vond ik om die smart-ass instructie talk te geven, vind dat helemaal niks, want ik bemoei me normaal met niemand. Iig niet als ik zelf ga trainen. Kom echt over als een eikel dan XD
Trouwens die chest press machine vond ik altijd een onding, maar tering wat een pump... Meteen bam
Comment
-
Today it was back day
Barbell bent-over row
5x20kg
5x40kg
5x50kg
7x50kg
6x50kg
7x50kg
Deadlifts
Gingen voor geen ene moer, komt vast door dat geklooi van gister. Paar singles gedaan van 90 & 100. High rep ging echt niet.
Machine row (dumbell rack was ff 'weg' werd schoon gemaakt oid)
5x5x45kg
Lat pulldown
3x8x45kg
Toen nog wat buikje buikje
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment