Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat anders, hogere trainings frequentie. Vind het ook wel leuk om wat extra kracht te winnen. Maar nog niks is zeker, nog ff kijken met Gip. Zie het wel zitten in principe.

Comment

• Ik zou sl aanraden maar je hebt geen squatrack in je gym natuurlijk.

Comment

• SL houd ik niet uit, te eentonig, en mij iets teveel op kracht gericht. Uiteraard zul je erop gainen, maar als je de trainingen geen ruk aan vind, dan word het niks. Misschien later als ik een squatrack heb idd nog is. Maar dan zou ik voor reg park gaan die inferno postte

Comment

• Ga ik ook gaan proberen over een tijdje met name door de aanvullende oefeningen. Eerst sl een tijdje doen en kijken hoe dit gaat. Ik zou zelf voor een ub/lb split gaan met andere oefeningen dan maar push/pull kan ook. Het is maar net wat je zelf prettiger vind.

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
            nog meer filmpjes please!!!!!!!
            Dubstep Beatboxing To People - YouTube :P

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
              Hoe the Fck doe jij 40 reps met front squat. Boven de 5 voelt het al kut en boven de 8 explodeert met lichaam bijna...
              Hij zegt toch dat hij maar tot de 26 kon Beter lezen!!!!
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                Hij zegt toch dat hij maar tot de 26 kon Beter lezen!!!!
                Vorige x wel 2x20 met heel ff rust ;p

Comment

• Wiew, getraind met een maatje, hij voor de eerste keer, heb hem wat rond geleid door de gym. Wel min of meer m`n eigen schema om dat niet te verkloten. En ging best easy, zelfde gewichten als normaal maar nu kortere rust, meer volume, alles. Sommigen dingen zelfs iets hoger, hopelijk gaat het volgende week weer zo lekkah.

Chest press machine:
                  8x52kg
                  8x52kg
                  7x59kg

Flat dumbell press gewicht per kant
                  8x18kg
                  8x20kg
                  9x20kg
                  8x20kg

Incline barbell benchpress
                  4x8x35kg

8 negatieven. Mehh helemaal dood XD

Cable crossover gewichten per kant
                  10x7.9kg
                  7x10.2kg mehh
                  10x7.9kg

Low pulley cable crossover gewichten per kant
                  8x5.2kg
                  7x7.9kg
                  6x7.9kg

Seated dumbell shoulder press gewichten per kant (barbell was bezet)
                  9x16kg
                  8x16kg
                  8x14kg

Dumbell upright row gewicht per kant (hij kon geen side raises, dat was niks)
                  2x10x10kg
                  10x12kg

Rear delt machine
                  3x8x45kgcardio, 20 minuutjes op 6km/h soms ff naar 9

Comment

• Die maat van je zal je wel haten als hij morgen bij het wakker worden merkt dat hij niet meer op kan staan

Comment

• Nogal ja. Want hij wilde ook ff de rest zien, dus er zijn nog leg presses achteraan gekomen, 3x10x80kg (hij doet crossen/sprinten dus hij heb wel okĂ© poten). Maar morgen krijgt die ze armen niet meer omhoog. Hij trainde uiteraard wel lichter, maar heb hem ook alles laten doen. Als iemand mee wilt trainen heb ik wel graag dat diegene ze best doet, en niet bij ieder pijntje stopt :P Word je hard van. Wel goed op ze techniek gelet, en hem eig alleen de incline bench zwaar laten doen. Moet niks verrekken ofc.

Comment

• Instructeur dexie Hahahah
                        Netjes bezig
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Dat doe ik ook met mijn vriendin. Die traint 2x per week met mij mee en sommige mensen denken dat ik boos op haar ben in de sportschool maar ik wil gewoon dat ze alles geeft en niet stopt als het zwaar of moeilijk wordt (zoals 90% in de sportschool)

Comment

• Ja, maar het ergste vond ik om die smart-ass instructie talk te geven, vind dat helemaal niks, want ik bemoei me normaal met niemand. Iig niet als ik zelf ga trainen. Kom echt over als een eikel dan XD

Trouwens die chest press machine vond ik altijd een onding, maar tering wat een pump... Meteen bam

Comment

• Today it was back day

Barbell bent-over row
                              5x20kg
                              5x40kg
                              5x50kg
                              7x50kg
                              6x50kg
                              7x50kg

Deadlifts
                              Gingen voor geen ene moer, komt vast door dat geklooi van gister. Paar singles gedaan van 90 & 100. High rep ging echt niet.

Machine row (dumbell rack was ff 'weg' werd schoon gemaakt oid)
                              5x5x45kg

Lat pulldown
                              3x8x45kg

Toen nog wat buikje buikje

Comment

• Toffe log! Vind dat je er een leuke mindset op houd ook!
                                Ga zo door , hoe zit het met progressie foto's verder ?
                                Broomstick_bodybuilding op insta
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X